21:13 Інтегровано-бінарні уроки-проекти "Пісня про віщого Олега" | |
Інтегровано-бінарний урок-проект (зарубіжна література, інформатика, історія України, психологічний супровід) 7 клас Теми. О.С.Пушкін «Пісня про віщого Олега». Літописне джерело твору. Поетичне зображення побуту та звичаїв Київської Русі. Підсумковий урок з теми «Основи роботи з комп’ютером та текстовим редактором» Підготовчий етап. 1. Познайомитись зі змістом твору О.С.Пушкіна «Пісня про віщого Олега». 2. Повторити теоретичний матеріал з розділу «Балада». 3. Підготувати індивідуальні повідомлення про дитячі роки О.С.Пушкіна, його перебування на Україні; виразне читання балади по ролям. 4. Повторити матеріал, пов'язаний з історією створення комп’ютерної техніки, та знайти відповіді на питання: -які обчислювальні пристрої використовували слов’яни за часів князювання Олега ; -яка обчислювальна машина була створена в 1822 році; назвати винахідника; -знайти прізвище та ім’я першого програміста. 5. Повторити види форматування тексту, роботу з графічними об’єктами в текстовому процесорі MS Word. 6. Підготувати індивідуальні повідомлення про обчислювальну машину, яка була сконструйована в 1822 році, про її автора та першого програміста, який писав програми до цієї машини. 7. Повторити матеріал з теми «Київська Русь за перших князів». Мета: дати короткі відомості про російського письменника О.С.Пушкіна, початкове поняття про трагічне, вчити вбачати у літературному творі історичне; розвивати вміння аналізувати прочитаний твір, виразно читати його, передавати засобами виразності особливості тексту; виховувати любов до історичної та літературної спадщини, культуру спілкування. Мета: узагальнити отримані знання з тем «Основи роботи з комп’ютером» та «Текстовий процесор MS Word», навчити використовувати їх в нестандартних умовах; сприяти формуванню основних компетенцій: соціальної, комунікативної, творчої діяльності, самоосвіти. Мета: узагальнити знання з теми « Київська Русь за перших князів»; розвивати навики аналізу писемних історичних джерел, критичне мислення учнів при самостійному опрацюванні навчального матеріалу; виховувати почуття патріотизму, толерантне ставлення до протилежної думки. | |
|
Всього коментарів: 0 | |